poniedziałek, 15 stycznia 2007

Zawieszenie bloga

Dziękuję tym 3 osobom, które zasubskrybowały RSS mojego bloga oraz tym, którzy dodali go do swoich ulubionych. Prowadzenie bloga o tej tematyce sprawia mi przyjemność, dlatego obiecuję wrócić po sesji(ehh te studia) i wznowić jego działanie. Planuję zająć się tym bardziej "na poważnie" - wykupić jakiś hosting, domenę, przerzucić się na WordPress, no i dodawać co jakiś czas komiksy komentujące niektóre newsy.

Prosiłbym o zatrzymanie RSSów, bowiem informacje o reaktywacji bloga i jego nowym adresie zapostuję jako nową notę. Dziękuję i do zobaczenia po sesji :)

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Mam nadzieje Zhai iż szybko "odwiesisz" swój blog. Pozdrowienia

Zhai pisze...

Ja też mam taką nadzieję :)

Marooned pisze...

hahahahahahaa, jaka fota :D

Anonimowy pisze...

a jaka mina :)